A realidade virtual da Consellería versus a pura realidade dos pacientes

urxencias1urxencias2

Sanidade pecha os ollos ante a “saturación crónica” das Urxencias do CHUO

O conselleiro de Sanidade, Jesús Vázquez Almuíña, asegurou que o Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO) conta con “dependencias con capacidade adecuada” para atender o número de urxencias que recibe, unhas “69.000 ao ano” e “190 ao día de media”, con “picos” que oscilan entre “256 de máximo” e “155 de mínimo”.Así se pronunciou o titular de Sanidade este mércores durante a súa comparecencia no pleno da Cámara galega e en resposta a unha pregunta da parlamentaria socialista Noela Blanco, quen criticou a xestión da xerente da área de xestión integrada de Ourense, Eloína Núñez, e denunciou “saturacións” no servizo de Urxencias do CHUO.

http://www.galiciapress.es/texto-diario/mostrar/551604/sanidade-pecha-ollos-ante-saturacion-cronica-das-urxencias-do-chuo

Urgencias CHUO

He leído las afirmaciones del conselleiro de Sanidade y ante tal asombro me permito escribir unas líneas al respecto.

Con dichas afirmaciones, los directivos del Sergas se delatan ellos mismos, no tienen idea (o mas bien no quieren tenerla) de lo que pasa en dichas urgencias. Yo les sugiero que se den una vuelta por allí, incluida la famosa DT (Sala de Tratamiento), donde los enfermos están como sardinas en lata (y lo digo con conocimiento de causa, porque lo que sufrido hace unos días), y el ver tal hacinamiento parece una granja de animales. Da verdadera pena ver a los pacientes en semejantes condiciones. La verdadera realidad la conocen los ciudadanos que lo padecemos y, por supuesto los profesionales, que están desbordados. ¿Por qué el conselleiro no escucha a éstos antes de decir las monstruosas mentiras a la prensa?

Mola mucho hacer publicidad del Hospital 2050 y sin embargo, no tener en cuenta esta lamentable situación.

Desde aquí quisiera hacer un brindis a los trabajadores que, con su buen hacer profesional, van supliendo como pueden la ineficiencia de unos directivos ineptos, que sólo se preocupan de alcanzar unos objetivos que le reportan unos beneficios económicos personales, y ésto en detrimento de pacientes y trabajadoress. Así están las urgencias del CHUO, ésta es la realidad y no la que venden desde la Gerencia y el Sergas.

http://www.laregion.es/cartas-al-director/conchi-nogueira/urgencias-chuo/20170102095019675159.html
Advertisements
Esta entrada foi publicada en Uncategorized. Ligazón permanente.

One Response to A realidade virtual da Consellería versus a pura realidade dos pacientes

  1. Rosa di:

    E verdade todo o que dice a xente.Mala xestiòn por parte da directiva e do sergas.Os profesionais que aí atenden a xente,nn so nn teñen a culpa senon que son grandes no seu traballo.Gastar mais en sanidade e menos en soldoz e dietas de politicos.Esa e a realidade.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s