A XERENCIA SANITARIA DE OURENSE PECHARÁ 110 CAMAS ATA MEDIADOS DE SETEMBRO

13310562_586124051570541_9086364280124074127_n

POLA DIGNIDADE E INTIGRIDADE DO PACIENTE BERRAMOS ” NON O PECHE DE CAMAS”

https://www.youtube.com/watch?v=PwaH6EG7IIU&feature=youtu.be

Denuncian el cierre de más de 110 camas en Complexo Hospitalario de Ourense este verano

El Complexo Hospitalario de Ourense mermará su capacidad en más de 110 camas el verano que viene, según ha denunciado la Comisión de Centro del CHUO una vez conocidas, dice, las expectativas al respecto realizadas por sus responsables con la gerente de Xestión Integrada al frente. La Comisión de Centro asegura que la medida, además de al personal, afectará, sobre todo, a los pacientes a los que pronostica “retrasos”.

Se cerrarán temporalmente más de 70 camas de Medicina Interna y unidades quirúrgicas. Todo ello se sumará al cierre de unas 90 camas que acumula el Complexo Hospitalario, así como a las medidas de las llamadas plantas colchón que, según la Comisión de Centro, lo único que propician es “unha perda de calidade na atención, palpable tanto para os profesionais como para os doentes”. Cerrará al completo la Unidade de Lactantes de Pediatría, lo que arrastrará que niños de distintas edades entre los cero y los 14 años tengan que compartir unidad, y los profesionales atender a pacientes en cuyos casos tienen poca o ninguna experiencia médica.

O resto da nova aquí:

http://tinyurl.com/zlndoq6

Protestas por el cierre de camas previsto en el CHUO

La junta de personal cree que la mala planificación obligará a la gerencia a reabrir «como xa lles pasou o ano pasado», sin el personal necesario para atenderlas

Los trabajadores del CHUO se movilizaron esta mañana contra el cierre de cerca de un centenar de camas en el complejo hospitalario (la dirección reconoce 95), que afectarán de forma importante a servicios como Medicina Interna y lactantes. Aunque la dirección habla de que no se cerrarán «habitacións no Cristal nin no Materno», los representantes sindicales de la plantilla en la Xunta de Personal especifican que «de nada serve que as habitacións estén abertas si quedan con menos camas e despois esas camas fan falta». A su juicio «pasará como xa lles pasou o ano pasado, que teñen que ir abrindo camas, pero o non haber persoal disposto con antelación para elas por ese autoengano que fan, voveremos a ter ós pacientes máis tempo do necesario tirados por salas do servizo de Urxencias, e despóis os van colocando onde cadra, onde haxa unha libre, fora da unidade que lles corresponde, co conseguinte deterioro asistencial ata que xa non poidan aguantar e entón volven abrir a toda presa, chamando á traballadores ás tres da mañá para que se incorporen para un día ou dous, e volta a mandalos para casa». Esa precariedad de las sustituciones por, dicen, una incorrecta planificación de la dirección, también conlleva problemas en la continuidad y especialización de los cuidados que reciben los pacientes. Entre ellos, preocupa al órgano de representación laboral, la situación que se dará en los lactantes. La dirección dice que cerrará 16 camas y los sindicatos recuerdan que «son as que hai para eles; ousexa que compartirán espazo cos nenos de ata 14, pero tamén persoal que, en pediatría, está moi especializado por idades», aseguran.

O resto da nova aquí:

http://tinyurl.com/hwo5bnj
Advertisements
Esta entrada foi publicada en Uncategorized. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s