AS URXENCIAS DO CHUO. UNHA VERGOÑA PARA OS XESTORES E UN INSULTO PARA A CIDADANÍA

De non ser polo sufrimento que causa, polo desprestixio para o sistema público e pola presión sobre os profesionais parece que esta Xerencia esta empeñada en burlarse dos pacientes, tentando ensaiar un método para  conseguir “espantalos” de urxencias pola vía do aburrimento e do cansanzo.

Día sí e día tamén, as urxencias do CHUO non deixan de ser portada dos xornais e os administradores da sanidade pública siguen empeñados en ver estas situacións como puntuais, como cousas “excepcionais” e non como a punta dun fracaso da súa xestión, causandolle ao sistema público de saúde un grave perxuizo.

Nunca teñen motivos para conxugar o verbo dimitir, aquí nunca hai responsables e ninguén asume responsabilidades parece que neste hospital hai moitos cargos “blindados”.

PROBLEMAS EN EL CHUO

El colapso en Urgencias causó esperas de más de diez horas

Las quejas de familiares de los pacientes se acrecientan y la comisión de centro habla de “mala gestión”

El servicio de Urgencias del Complexo Hospitalario Universitario de Ourense (CHUO) ha vuelto a generar numerosas críticas por las largas demoras que se producen desde hace meses -las esperas de siete, ocho o más horas se convierten en algo “normal”, que empeora si hay un cambio de turno por medio- y por la acumulación de pacientes pendientes de ingreso en el Hospital Santa María Nai o en la propia Residencia-. Tanto el fin de semana como en pleno puente, familiares de pacientes hicieron llegar sus quejas por las larguísimas esperas sin resultados ni atención y, señalan, sin que se ponga remedio. Lo confirma también la comisión de centro del Complexo, en la que se integran todos los sindicatos, que alertaba ayer de “la situación de colapso”, además de criticar la “inoperatividad” que genera la situación en los facultativos, refiriéndose a la disponibilidad de espacios para ingreso que “no están habilitadas con este fin”. Por ello, auguran un verano “muy desastroso” en el servicio, teniendo en cuenta que la población ourensana es envejecida, con muchas patologías crónicas que hay que atender y “que en el periodo estival se acentúan”.

http://tinyurl.com/h43srwk
Advertisements
Esta entrada foi publicada en Uncategorized. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s