RECORTE NOS HORARIOS DOS HELICÓPTEROS DO 061

EN OURENSE

Critican el recorte horario de los helicópteros del 061

El gestor mantiene que la atención está garantizada en todas las horas de luz

Las críticas al recorte de horarios en el servicio de los dos helicópteros de emergencias sanitarias -con base en Santiago y Ourense- son incesantes. Desde la junta de personal del 061, insisten una vez más en que desde el pasado 18 de marzo y hasta el próximo 27 de septiembre, gran parte de la población gallega estará desatendida, debido a la pérdida de una estimación de 360 horas hasta el final del verano por la limitación a 12 horas del servicio.

Los helicópteros sanitarios llevan trabajando en Galicia desde 1990, estando operativos de orto a ocaso; es decir, durante todas las horas de luz. Desde el último cambio horario, los días tienen más de 12 horas de luz, llegando los días más largos hasta las 16, de ahí la reclamación de los trabajadores, quienes se muestran aquejados de que durante las primeras y últimas horas del día solo haya operativo un helicóptero.

A efectos prácticos, desde la junta de personal insisten en que “calquera servizo na Costa da Morte despois das 19,30 horas non pode ser atendido en primeira instancia por un recurso medicalizado, xa que por terra as ambulancias máis próximas serían as de Santiago de Compostela ou da Coruña, calquera delas a máis dunha hora de distancia, e o helicóptero operativo estaría en Ourense”. Lo mismo ocurriría, pero durante las primeras horas del día, en las montañas de Ourense y Lugo, “que non terían dispoñible o servizo do helicóptero ata as 09,30 horas”.

O resto da nova, nesta ligazón:
http://tinyurl.com/jzaa4fh
Advertisements
Esta entrada foi publicada en Uncategorized. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s