ANALISE DA FADSP SOBRE A “ESTATÍSTICA DO GASTO SANITARIO PÚBLICO 2013”

logo agdsp

No día de onte publicamos, neste blog, unha información de prensa sobre os últimos datos que sacou a luz a Administración sobre o gasto sanitario público do 2013. Como vedes pasan máis de 2 anos para que se coñezan estas cifras. Hoxe deixamos aquí unha pequena introducción e a ligazón onde podedes consultar ou descargar a analise que a Federación de Asociacións para a Defensa da Sanidade Pública (FADSP), fai dos mesmos:

“Acaba de hacerse pública por el Ministerio de Sanidad la “Estadística de gasto sanitario público 2013”, y merece la pena hacer algunos comentarios sobre la misma.El primero por supuesto es la habitual tardanza de nuestras autoridades sanitarias en hacer públicos los datos e indicadores sobre el funcionamiento del sistema sanitario público, ahora aparecen, en junio de 2015, datos de 2013, cuando lo razonable es que lo hicieran los de 2014.

Una vez más señalar que es un atropello a la ciudadanía la falta de transparencia en la información sobre los servicios públicos que sufragamos todos con nuestros impuestos, y también que una información no actualizada pierde una parte de su utilidad.

Con esta limitación, el segundo hecho reseñable es que se constata una caída del gasto sanitario público consolidado de 8.869 millones € respecto a 2009 (- 12,56%), caída que es menos relevante respecto al PIB (% de gasto sanitario sobre el PIB), siendo esta de 0,6 puntos (-9,23%), porque el PIB en este periodo ha disminuido de manera importante.”

http://fadsp.org/index.php/sample-sites/manifiestos/1076-el-gasto-sanitario-en-espana?utm_medium=twitter&utm_source=twitterfeed

Advertisements
Esta entrada foi publicada en Uncategorized. Ligazón permanente.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s